Thursday, March 4, 2010

کاهش جرائم


مسلما همه مردم مونترآل در غياب پليس دست به تبهکاری نزده اند. جالب می شد اگر می دانستيم که آيا مردمانديندار مونترآل کمتر از بيدينان اين شهر دست به غارت و خرابکاری زده اند يا نه. پيش بينی خام من اين است که درست عکس اين قضيه صادق است.

اينجا

پروفسور ريچارد داوكينززياد دنبال جواب سوالتان نگرديد خودشان امار داده اند بفرماييد

رئیس پلیس 110 کشور اعلام کرده است که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 40 درصد از جرایم در کشور کاهش یافته است و با ایجاد فضای معنوی و روحانی در ماه مبارک رمضان و از بین رفتن انگیزه جرم در انسان ها را، امید می رود که جرائم کاهش بیشتری داشته باشد.

وی گفته است: خوشبختانه در برخی از جرایم از جمله جرایم اخلاقی بیش از 50 درصد، سرقت ها 35 درصد و نزاع و درگیری، کاهش قابل توجهی را شاهد بوده ایم. در ماه مبارک رمضان تماس های مردم در خصوص سرقت، نزاع و درگیری با پلیس 110 کاهش یافته و بیشتر تماسها برای اخذ مشاوره و راهنمایی از پلیس است

بسیاری از کشورهای مسلمان جهان نیز در ماه رمضان با کاهش جرائم مختلف روبرو هستند.

مدیر اداره‌ امنیت ترکیه گفته است: هر سال در ماه مبارک رمضان میزان تخلفات و ارتکاب جرایم در این کشور به نحو چشمگیری کاهش می‌یابد. در سال 2006 به طور میانگین در هر ماه، 7718 مورد تخلف در شهر استانبول روی داده است و در سال 2007 نیز 5806 تخلف روی داده است اما میزان تخلف در ماه رمضان در سال 2006 به 3151 و در سال 2007 به 2476 مورد رسیده است. این جرائم شامل قتل، سرقت، تجاوز، نزاع و ... هستند.


No comments:

Post a Comment